Follower

Sonntag, 21. Oktober 2012

26.Challenge - Halloween

hallo ihr lieben
Hallo lieve mensen


schon wieder sind 2 Wochen vorbei und heute startet die neue Challenge. Die nächsten 2 Wochen wird es gruselig :-)
Er zijn al weer twee weken voorbij en vandaag begint de nieuwe challenge. De komende twee weken worden griezelig :)


Unser neues Thema heißt: Halloween
Ons nieuwe thema is: Halloween


Bitte bastelt eine Karte zum Thema und fügt den direkten Link zur Karte bei Inlinkz (unter diesem Beitrag) ein.
Maak een kaart met dit thema en plaats hem met een direct link naar je kaar bij Inlinkz (zie hieronder)


Das Design team hat auch wieder schöne Karten gewerkelt:
Het designteam heeft ook weer mooie kaarten gemaakt:

Cindy

Corrie


Geesje


Line


Daja
 


Sandra


Katrin

Mary

Claudia



Die Challenge startet am: 21.10.2012 um 23:01 Uhr
Die Challenge endet am: 04.11.2012 um 23:00 Uhr

De challenge begint 21 oktober 2012 om 23.01 uur
De challenge eindigt op 4 november om 23.00 uur


Wir sind schon gespannt auf Eure Werke.
We zijn weer heel benieuwd naar jullie creaties.


Zu gewinnen gibt es natürlich wieder etwas :-)
Ich verschicke weltwelt, jeder hat die gleiche Chance, zu gewinnen.
Jullie kunnen natuurlijk ook weer iets winnen.
Ik verstuur wereldwijd, iedereen heeft een gelijke kans om te winnen.



Der Gewinner wird dann mit random.org ausgewählt.

De winnaar wordt via random.org uitgekozen.


Bis in 2 Wochen!
Tot over twee weken!


LG
Lieve groeten
Sandra

1 Kommentar:

  1. hallo Sandra, ik heb je blog gevonden bij Corrie en Cindy en heb me aangemeld voor de challenge, hoewel dit mijn eerste halloweenkaartje is, ook heb ik me als volger bij je aangemeld, groetjes Jeannette

    AntwortenLöschen