Follower

Samstag, 15. März 2014

58. Challenge - Lieblings-Fadengrafik-Vorlage

Hallo ihr lieben/

Hallo allemaal.
jetzt in diesen Minuten fängt unsere neue Challenge an./

Op dit moment begint er een nieuwe Challenge

Die nächsten 2 Wochen haben wir folgendes Thema:/

De aankomende 2 weken hebben we het volgende Thema:

Lieblings-Fadengrafik Vorlage


Lievelings borduurpatroontje
 

Bitte bastelt wieder eine Karte oder eine andere Bastellei mit der Vorlage, die euch am besten gefällt.
Ladet das Foto bitte wieder bei Inlinkz hoch.


Borduur een kaart of maak iets ander met een borduurpatroontje wat jullie het leukst vinden.
De foto weer door middel van Inklinkz op het blog zetten.

Diese Karten hat das Design Team gemacht:


Dit zijn de kaarten, gemaakt door het Design Team:
 

Bastelfeti


Bastelmary


Cindy


Corrie


Geesje


Katrin


Nadja


Sandra



Die Challenge startet am: 15.03.2014 um 18:00 Uhr
Die Challenge endet am: 01.04.2014 um 17:55 Uhr



De Challenge start: 15.03.2014 om 18.00 uur De Challenge eindigt: 01.04.2014 om 17.55 uur.
 

Zu gewinnen gibt es wieder einen kleinen Preis.
Wir wünschen euch viel Spaß beim Basteln.


Natuurlijk is er weer een kleine prijs te winnen.
Veel borduurplezier. 

Euer Fadengrafik-Challenge -Team

3 Kommentare:

  1. wow, eure Karten sind wunder-, wunderschön, bin absolut begeistert,
    lg helli

    AntwortenLöschen
  2. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    AntwortenLöschen
  3. Hallo. Leuke uitdaging. Het team heeft mooie voorbeeldkaarten gemaakt. De kaart van mijn moeder had ik al geplaatst. NU heb ik mijn eigen kaart geplaatst. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje.

    AntwortenLöschen